Rabu, 30 April 2008

Panas.....

Salam sejahtera,

Alhamdulillah ebook Rahsia Kambing mendapat sambutan yang amat menggalakkan dan terima kasih saya ucapkan kepada pelanggan yang tidak putus-putus sms kepada saya untuk mendapatkan info tentang Rahsia Kambing ini.
Pagi tadi ada Pak Yan telefon saya dari Korea, wah lama juga bertanya tentang projek kambing ni, dia tak sabar nak melawat kandang saya walaupun kandang saya kecil aje baru 13 ekor, 1 ekor dah di jual 2 ekor mati... dia kata tak apa yang itu lagi bagus...dia nak start dari kecil, kalau besar memerlukan modal yang banyak.

Sekali lagi saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang elah memiliki Rahsia Kambing pada mereka yang masih belum memperolehinya sila klik sini.


Selangkah menjadi jutawan.

Tiada ulasan:

Powered By Blogger