Khamis, 21 Ogos 2008

Lawatan Pameran Ternakkan MAHA 2008


Keadaan pintu dewan A jam 9.40 pagi...




Ya! Serang...apabila pintu telah dibuka...


Salam sejahtera semua,
Fuhh.....penat jugak gi pameran ternakkan MAHA 2008 pagi tadi, jam 9.40 pagi dah ada kat pintu dewan A, tak sabar nak gi tengok pameran kali ni.

Pelbagai maklumat ternakan terbaru yang diperolehi. Tahniah juga diucapkan kepada MARDI sebab kali ini agak tersusun dan selesa bagi pelawat.... tapi kena banyakkan tempat berteduh... pagi tadi hujan, nasib baik tak lebat bolehlah redah....nasib baik saya bawa payung, kalau tak kuyup...

Kepada mereka yang belum pergi dan cadang-cadang nak pergi pada hari Sabtu ni adalah hari terakhir pameran ternakkan ni....kalau tak pergi rugi nanti. Kalau ada yang nak tengok laman ternakkan saya syorkan anda parking di pintu 2 sebab kat pintu ni dekat sikit dengan laman ternakkan tak payah naik bas atau trem.






Janganlupa beli tiket berbentuk gelang....kena pakailah kat tangan, baru boleh naik trem atau bas. Hari ni saya pergi pengangkutan memang amat memuaskan... cukup, cuma hari hujan menyebabkan kurang selesa sikit.




Tapi banyak maklumat yang saya perolehi dan memang berbaloi saya bangun pagi untuk gi lihat MAHA, walaupun tak sempat nak habis semua tapi matlamat nak melawat laman ternakkan dan tengok kambing, saya rasa puas juga....

Bila nak balik, jangan lupa bayar parking RM2. Kalau tak nak sesak gunalah pengangkutan awam.

Siapa yang tak pergi lagi cepat jangan lepaskan peluang....






Selangkah menjadi jutawan

Tiada ulasan:

Powered By Blogger