Khamis, 24 Julai 2008

Mentor Jutawan

Salam sejahtera,

Kali ni saya nak menceritakan perkara yang agak lari dari topik biasa kita tentang kambing.

Hari ni saya nak ceritakan tentang satu produk ebook yang perlu dimiliki oleh semua orang tidak kira apa pekerjaan dan dari mana punca pendapatan kita yang pastinya kita mempunyai cita-cita untuk berjaya dan menjadi seorang jutawan.....tipulah kalau tak ada orang yang beranggan nak jadi jutawan.

Mungkin ada yang kurang mengenali Dr. Irfan Khairi pakar internet dan menjadi jutawan seawal usia 20an lagi.
Beliau telah berpeluang menjadi pengacara rancangan Radio 24, program itu banyak bual bicara dengan mereka yang telah bergelar jutawan. Hasil daripada temubual tersebut maka lahirlah Ebook ini, memuatkan transkripsi temuramah bersama-sama 8 orang jutawan. Iaitu, Dr. Irfan Khairi, Dato’ Dr Fadzilah Kamsah hah... siapa tak kenal dia ni kan? Sebut nama aje saya ingat anda dah membayangkan rupanya, Azizi Ali jutawan hartanah dan penulis buku pengurusan kewangan dan hartanah, Chef Li (Dato’ Dr Rusly) penulis Jutawan Senyap, Dato’ Dr Azman Ching (Jutawan MLM), Billi Lim, Dato’ Hussamuddin, dan juga Abang Abu (seorang usahawan dari singapura).

Saya baru aje order buku ni masih menunggu untuk mendapatkan buku ini, tak sabar rasanya nak membaca buku yang amat berkualiti.
Saya dapatkan komen dari beberapa rakan yang telah memiliki ebook ini rata-rata menyatakan satu kerugian bagi saya jika tidak membaca ebook ini.

Dan tidak ada sesuatu yang mustahil untuk menjadi JUTAWAN.
Bagi mereka yang masih ragu-ragu dan tertanya-tanya bagaimanakah Dr. Irfan Khairi boleh menjadi seorang jutawan? Dapatkanlah ebook ini dan baca. Insyallah.. anda akan tahu..
Harga ebook ini RM40 sahaja. Saya kira ianya berbaloi untuk mendapatkan ilmu & pengalaman dari 8 orang jutawan.. diulangi.. “JUTAWAN”!..
Bagi yang masih belum memilikinya.. usah berlengah lagi, dapatkannya sekarang!

Tiada ulasan:

Powered By Blogger