Isnin, 14 Julai 2008

Boer Brown Head DOEs

Salam sejahtera semua,

Lama jugak tak mencurah idea di blog ni maklumlah sibuk dengan projek baru....hah nanti saya ceritakan projek baru saya. Tapi kali ni saya nak cerita tentang kawan saya Jo.... masih ingat tak kawan saya yang bagi vitamin B Complex Amway pada kambingnya.... hah ...ingatkan kalau sesiapa yang terlepas baca boleh klik disini

Jo, ada berita baik untuk anda semua, dia ada 20 ekor baka kambing Boer Brown Head DOEs dengan harga yang AMAT BERPATUTAN, iaitu
RM 950. YA! tak percaya boleh telefon dia sekarang dan tanya.... itu pun kalau ada lagilah no telefon dia 019-6677001 saya difahamkan berat kambing tersebut melebihi 35kg. Penghantaran juga disediakan untuk Lembah Klang sehingga Johor sahaja, sebelah Pantai Timur dan Utara minta maaflah kena tanggung atau ambil sendiri di KL kot.....

Apa-apa hal pun telefonlah Jo tu cepat kalau lambat nanti melepas harga baik ni susah nak dapat......

Sekian dulu.

Selangkah menjadi jutawan

Tiada ulasan:

Powered By Blogger